Σύνδεση

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΧΩΡΟ ΑΡΧ.ΟΛΥΜΠΙΑΣ

Στις 30/3 οι μαθητές/τριες των τάξεων Α΄, Β΄, Δ΄επισκέφθηκαν το μουσείο και τον αρχαιολογικό χώρο της Αρχαίας Ολυμπίας.