Διοίκηση

INSPIRING STORIES COLLECTION

 

Inspiring stories Collection

 

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ' τάξης βασισμένοι σε πραγματικά ή φανταστικά γεγονότα έγραψαν μερικά κείμενα που αναδεικνύουν τον αθλητισμό ως μέσο παγκόσμιων αξιών και ανθρωπίνων δικαιωμάτων:

1. Πριν δυο χρόνια συμμετείχα σε αγώνες στίβου στον Πύργο. Εκεί ο καθένας αγωνιζόταν με αθλητές του επιπέδου του για να υπάρχει δίκαιος ανταγωνισμός στον αγώνα για την πρωτιά. Όταν ήρθε η σειρά μου να αγωνιστώ, άρχισα να αγχώνομαι λίγο. Με την καθοδήγηση όμως του προπονητή μου και την αυτοπεποίθηση μου βγήκα τρίτος. Ευτυχώς υπήρχε σε όλους η προσπάθεια για δίκαιη νίκη γι αυτό δεν έκλεψε κανένας.

2. Θυμάμαι την περσινή άνοιξη γινόταν ένας μαραθώνιος στην Αρχαία Ολυμπία στον οποίο θα έπαιρναν μέρος πολλά παιδιά. Ανάμεσα σε αυτά ήμουν κι εγώ με τον Άγγελο. Σε όλη τη διάρκεια του μαραθώνιου πηγαίναμε παρέα και όταν ο ένας κουραζόταν τον βοηθούσε και του έδινε κουράγιο ο άλλος. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να πετύχουμε καλύτερες θέσεις και να δείξουμε την αλληλεγγύη που πρέπει να έχουν οι διαγωνιζόμενοι σε έναν αγώνα.

3. Οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ' τάξης βασισμένοι σε πραγματικά ή φανταστικά γεγονότα έγραψαν μερικά κείμενα που αναδεικνύουν τον αθλητισμό ως μέσο παγκόσμιων αξιών και ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

4. Μια μέρα γυρνώντας απ το σχολείο βρέθηκα μπροστά σε έναν αγώνα ποδηλάτου και έκατσα να τον παρακολουθήσω. Στα μέσα του αγώνα παρατήρησα μια πράξη ευγενούς άμμιλας. Ένας ποδηλάτης έπεσε από το ποδήλατό του και τραυματίστηκε. Μερικοί τον προσπέρασαν όμως ένας από τους αθλητές σταμάτησε και τον βοήθησε γιατί ο γιατρός βρισκόταν παρακάτω. Κατέβηκε από το ποδήλατο του και  προσπάθησε να τον σηκώσει ώστε να σταθεί στα πόδια του. Όταν ήρθε ο γιατρός τον ανέλαβε εκείνος και όταν τελείωσε οι δυο ποδηλάτες συνέχισαν το δρόμο τους. Μπορεί να έχασαν όμως αυτό δεν είναι τίποτα μπροστά στην καλή πράξη που παρακολουθήσαμε όλοι οι θεατές.

5. Το 2019 στον μαραθώνιο της Αρχαίας Ολυμπίας περίπου μετά το 1,5 χιλιόμετρο βρήκα έναν φίλο και συναθλητή που τον λένε Γιάννη και είναι από την Κρέστενα. Ήταν πολύ κουρασμένος, ενώ εγώ είχα αρκετή ενέργεια. Τελικά του συμπαραστάθηκα και τερματίσαμε μαζί.

6. Πριν τρία χρόνια είχα τρέξει σε έναν δίαθλο μαραθώνιο. Ο μαραθώνιος αυτός είχε 2 χιλιόμετρα τρέξιμο και 2 χιλιόμετρα ποδήλατο. Καθώς οδηγούσα το ποδήλατο, χωρίς να καταλάβω το γιατί έπεσα κάτω. Με βοήθησαν κάποια παιδιά να σηκωθώ και να συνεχίσω. Στο τέλος του αγώνα που τους συνάντησα έμαθα πως τερμάτισαν στις πρώτες θέσεις. Τους ευχαρίστησα και τους είπα συγχαρητήρια. Αυτή η εμπειρία με έκανε να πιστέψω ότι πρέπει να βοηθάμε τους συναθλητές μας αλλά και να τους σεβόμαστε.

7. Το 2016 έτρεξα σε έναν μαραθώνιο, όμως δεν ήμουν πολύ καλά προετοιμασμένος ψυχολογικά, λόγω του άγχους μου πως δεν έχω κάνει πολλές προπονήσεις. Η έναρξη του αγώνα ήταν μπροστά στο δημαρχείο στις 10 το πρωί και έπρεπε να διανύσουμε 4 χιλιόμετρα. Στην αρχή όπως πάντα έβαζα τα δυνατά μου και προς το τέλος κουραζόμουν και έχανα τις δυνάμεις μου σιγά σιγά. Μόλις περνούσα δίπλα από τον σταθμό του τρένου η κούρασή μου είχε φτάσει στα όρια και η καρδιά μου χτυπούσε σαν τρελή. Παρόλα αυτά δεν το έβαλα κάτω και συνέχισα να τρέχω τερματίζοντας 21ος.  Από αυτή την εμπειρία κράτησα την προσπάθεια που έκανα και τη θέληση να τερματίσω και σκέφτηκα πως τελικά όλοι μπορούμε να ξεπεράσουμε τον εαυτό μας και τα όριά μας αρκεί να μην εγκαταλείπουμε την προσπάθεια.

ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


Με τους κωδικούς του Πανελληνίου Σχολικού Δικτύου, που ήδη έχετε αποκτήσει, κάνετε ΕΙΣΟΔΟ στις παλτφόρμες e-me και e-class, ώστε να μπορούν οι εκπαιδευτικοί να αναζητήσουν τους μαθητές και να τους προσκαλέσουν στις τάξεις τους. Ακολουθήστε τις οδηγίες που υπάρχουν παρακάτω.


 

 Οδηγίες για την είσοδο των μαθητών στην πλατφόρμα της ψηφιακής τάξης e-class


 Οδηγίες για την είσοδο των μαθητών στην πλατφόρμα της ψηφιακής τάξης e-me.


Οδηγίες για την δημιουργία λογαριασμών των μαθητών στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ).


 

Διοίκηση