ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ

 

Σύνδεση

Στατιστικά Ιστοσελίδας

Σήμερα 68
Χθες355
Τη βδομάδα 699
Προηγούμενη βδομάδα 1662
Το μήνα 20721
Προηγούμενο μήνα 9353
Σύνολο 290854
Σύνολο Χρηστών20
Χρήστες 0
Επισκέπτες 20

Ο ρόλος της Περιβαλλοντική Εκπαίδευσης

Με το Νόμο 1982/90 άρθρο 11 παρ. 13, η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση αποτελεί τμήμα των προγραμμάτων των σχολείων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Ένα χρόνο αργότερα, ο νόμος επεκτείνεται και στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Σκοπός της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης είναι να συνειδητοποιήσουν οι μαθητές/τριες τη σχέση του ανθρώπου με το φυσικό και κοινωνικό περιβάλλον, να ευαισθητοποιηθούν για τα προβλήματα που συνδέονται με αυτό και να δραστηριοποιηθούν με ειδικά προγράμματα, ώστε να συμβάλουν στη γενικότερη προσπάθεια αντιμετώπισής τους.

 

Βασικές αρχές

  • Άνοιγμα του σχολείου στην κοινωνία
  • Προσανατολισμός στη μελέτη πρόληψης ή επίλυσης περιβαλλοντικών θεμάτων ή προβλημάτων
  • Διεπιστημονική και διαθεματική προσέγγιση του θέματος/προβλήματος
  • Άμεση δράση σε τοπικό επίπεδο με στόχο μακροχρόνια αποτελέσματα σε εθνικό και παγκόσμιο επίπεδο
  • Ανάδειξη συνεργασίας, καλλιέργειας αξιών και δημιουργίας νέων προτύπων, στάσεων και συμπεριφορών ατόμων, ομάδων και κοινωνίας απέναντι στο περιβάλλον
  • Ίσες ευκαιρίες για την οικοδόμηση γνώσεων, ανάπτυξη δεξιοτήτων, αξιών και στάσεων που απαιτούνται για την προστασία του Περιβάλλοντος
  • Έμφαση στην ενεργό συμμετοχή των μαθητών/ριών με συζήτηση-αντιπαράθεση απόψεων, έρευνα, κριτική και δημιουργική επεξεργασία και δράση
  • Εστίαση της προσοχής στην αειφόρο ανάπτυξη του περιβάλλοντος

Στόχοι

  • Γνωστικοί (οικοδόμηση εννοιών, κατανόηση σχέσεων/ αλληλεπιδράσεων / συνεπειών ανθρώπου -περιβάλλοντος, περιβαλλοντικών προβλημάτων, μέτρων προστασίας κτλ.)
  • Επιστημονικοί (εξοικείωση με την επιστημονική μεθοδολογία/έρευνα, κριτική και δημιουργική προσέγγιση θεμάτων, ανάπτυξη επιστημονικής νοοτροπίας κτλ.)
  • Συμμετοχικοί (εργασία σε ομάδες, ανάπτυξη σχέσεων συνεργασίας, σεβασμός στις διαφορετικές απόψεις, στον τρόπο ζωής, στη δημιουργική δράση κτλ.)
  • Κοινωνικοί (σύνδεση της σχολικής με την καθημερινή ζωή, καλλιέργεια υπευθυνότητας, ικανότητα λήψης αποφάσεων και δημιουργικής παρέμβασης κτλ.)
  • Αισθητικοί (δημιουργία στενής σχέσης με τη φύση με τη μεσολάβηση όλων των αισθήσεων κτλ.)
  • Αυτομορφωτικοί (χρήση βιβλιοθήκης, τύπου, νέων τεχνολογιών, internet κτλ.)

 

 

ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


Με τους κωδικούς του Πανελληνίου Σχολικού Δικτύου, που ήδη έχετε αποκτήσει, κάνετε ΕΙΣΟΔΟ στις παλτφόρμες e-me και e-class, ώστε να μπορούν οι εκπαιδευτικοί να αναζητήσουν τους μαθητές και να τους προσκαλέσουν στις τάξεις τους. Ακολουθήστε τις οδηγίες που υπάρχουν παρακάτω.


 

 Οδηγίες για την είσοδο των μαθητών στην πλατφόρμα της ψηφιακής τάξης e-class


 Οδηγίες για την είσοδο των μαθητών στην πλατφόρμα της ψηφιακής τάξης e-me.


Οδηγίες για την δημιουργία λογαριασμών των μαθητών στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ).


 

Το Σχολείο μας